denna dagen, tisdag!

Nu har jag tänk att  berätta om skolan idag, haha. Vi har musik alltså att man spelar ett instrument, klarinett,tvärflöjt,trombon,trumma,elgittar,saxofon &  trumpet, jag har tvärflöjt och 6 andra till.. så jag (och) ''min'' grupp gick till vårat rum , där vi ska spela, vi börjar 8:00, men iaf, så kom aldrig våran ''tvärflöjtslärare''. Efter 10 minuter alltså kl 8:10 kom per ner, som håller i klarinetten&saxarna, o öppna för oss, vi fick va där själva ;d aa så ja, thanh,daga,berri,tom o micko, börja spela alla andra grejjer som fanns där! Jag och berri tog värsta trumman o gjorde hela oljudet, tom hade piano, daga också thanh tog gitarr och  micko tog .. gitarr också.. men iaf, alla hörde va vi gjorde tillcohmed dom som satt på en bänk typ 700meter bort ;OOo .menmen, våran tvärflöjtslärare kom kl 8:50 typ, så hon hörde att vi spelade åp trummorna o allt.. haha :( blabla, och sista lektionen hade vi livskunskap, vi hade helt annorlunda, vi fick ba sitta med ´händerna i kors på bänken o huvudet hur man ville haha ! i typ 1 halvtimme.. ( MAN SKULLE VA TYST ) så våran fröken ba: nu ska jag gå och känna på alla o se hur avslappnade ni e i armarna, alla ba: :o? vf, osv, exakt när hon hade gjort på jennifer ramla samiyo av stolen, hela klassen börja skratta ! HHAHAHAA HAHAHAHAHA AHA HAHAHAHHA D;; bäst (;
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0